duminică, 11 noiembrie 2012

Chestionar



Acest chestionar măsoară modul în care dumneavoastră relaţionaţi cu profesorii, cu persoane din anturajul dumneavoastră, colegi, prieteni, dar şi părinţi, inclusiv influenţa acestora. Întrebările curpinse aici nu pot fi clasificate în întrebări bune sau rele, ci doar pretind un răspuns sincer din partea dumneavoastră. Vă promitem confidenţialitatea răspunsurilor din acest chestionar.
Vă rog să răspundeţi prin încercuirea răspunsului sau prin oferirea unui răspuns sincer acolo unde există o altă variantă de răspuns.
1.       Care este relaţia dumneavoastră cu profesorul de la clasă?
a)       Bună;
b)       Foarte bună;
c)       Alt răspuns.
2.       Care este relaţia dumneavoastră cu colegii?
a)       bună;
b)       foarte bună;
c)       sunt tot timpul neînţelegeri, nu este un colectiv unit.
3.       Cum vă manifestaţi atunci cînd sunteţi ascultat şi nu ştitţi lecţia?
a)       spun sincer că nu m-am pregătit şi îmi cer scuze;
b)       mă revolt că sunt ascultat, căutînd tot felul de scuze;
c)       încerc să răspund, chiar dacă nu este corect răspunsul meu;
d)       alt răspuns.
4.       Care este comportamentul dumneavoastră în timpul orelor?
a)       sunt atent la tot ce mi se predă, deşi uneori mi se pare lipsit de interes;
b)       spun de căte ori am de spus ceva, fără să deranjez;
c)       întreb acolo unde nu înţeleg;
d)       nu prea îmi place la şcoală.
5.       Notele proaste de la o anumită materie influenţează atitudinea ta faţă de profesorul respectiv?
a)       Da;
b)       Nu.
c)       Alt răspuns.
6) Atitudinea colegilor din timpul orelor te împiedică să răspunzi la lecţii?
               a) Da, mai ales dacă dau un răspuns greşit;
               b) Nu.
               c) Uneori
7) Care este comportamentul colegilor atunci când iei o notă mare?
               a) Sunt indiferenţi;
               b) Mă felicită;
               c) Mă invidiază.
8)  Relaţia ta cu profesorul de la clasă depinde de :
               a) materia pe care o predă;
               b) cît de bine se face înţeles la ora lui;
               c) dacă este sociabil sau nu.
9) Atunci când vrei să te afirmi, în timpul orei de curs, cum reacţionezi?
               a) răspund la întrebările puse de profesor clasei;
               b) conving de ceea ce ştiu oferind un răspuns adecvat;
               c) Alt răspuns:
10) Cum reacţionaţi atunci cînd aţi fost sancţionat pe nedrept din vina unui coleg?
               a) las de la mine;
               b) îmi fac dreptate, aducând argumente pe măsură;
            c) demonstrez nevinovăţia, încercând să conving de realitatea faptei fără a     jigni;
               d) Alt răspuns:
11)  cum te manifeşti atunci când colegul tău ia o notă mică?
               a) mă bucur, aşa îi trebuie;
               b) încerc să-l consolez;
               c) îl conving de inutilitatea supărării, cu siguranţă va lua o notă mai bună;
               d) îi promit să-l ajut pentru a lua o notă mai bună.
12) La   nivelul clasei, concurenţa cauzează:
               a) agresivitate;
               b) permanente discuţii;
               c) stârneşte neînţelegeri;
               d) stimulează capacitatea de învăţare.
13) Ce atitudine adoptă profesorul atunci când te notează?
 a) îmi cerere părerea asupra notei pe care o merit;
b) mă ceartă dacă nu am învăţat;
c) mă convinge prin explicaţii că asta e nota pe care o merit;
d) Alt răspuns:
                14) Când îţi exprimi opinia referitor la notă:
                                a) eşti agresiv;
                                b) te exprimi pur şi simplu;
                                c) argumentezi fără să ofensezi pe cineva.
                15)  Cît de mult influenţează colectivul relaţia ta cu profesorii?
                               a) mult;
                               b) deloc;
                               c) uneori;
                               d) alt răspuns:
                16) Care este atitudinea ta atunci când eşti corectat de colegi?
                               a) o iau ca pe un ajutor, dacă sunt ascultat;
                               b) o consider răutate;
                               c) nu mă deranjează.
                17) Căt de mult influenţează relaţia ta cu părinţii, comportamentul la şcoală?
                               a) mult;
                               b) puţin;
                                c) deloc.
                18) Consideri că eşti ascultat de căte ori ai ceva de întrebat legat de lecţie?
                               a) depinde de profesor;
                               b) mereu;
                               c) niciodată;
                               d) nu sunt un elev strălucit şi profesorii mă ignoră;
                               e) nu îndrăznesc să întreb.
                19) A convinge de ceva anume( atitudine, comportamentetc.) în relaţia cu profesorii şi colegii ţine de:
                               a) obrăznicie;
                               b) dorinţă de afirmare;
                               c) dorinţa de a relaţiona cu aceştia.

                Mediul de provenienţă :a)urban;
                                                             b) rural.
                Sex: a) masculin;
                        b) feminin.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu